پست ؛)

فاطمه · 10:45 1400/04/06

سلام  سلام 

من امدم😍😍😄

😁😁😁😂

نمیدونم چند روز تو سایت نبودم 😑

پری شبی با آبجی رفتیم کرمان

بچه خواهرم 1 سال و خوردع ای سنشع 

شهریور همین ماه تولدشع ....😍 ... ای جان

ولی پسر بچه ها خیلی شرو شیطونن 

تو ماشین که بودیم وایستاده بود ، نیم ساعت کامل وایستاده😂

هعی یادش بخیر خب منم بچه بودم همینجوری بودم😐😐😢

منم که طبق معمول همش میخوام از خودم عکس بگیرم😁😂

ولی تاریخ بود هوا نمیشد ، با اسنپ چت عکس گرفتم که یکیش میتونستم استفاده کنم ، بدبختی اینکه لبامم نارنجی میکرد🤧

من خیلی بدم میاد اینجوری زشتم میکنه😕😂😂

ولی خب گرفتم البته بگم راضی نبودم ولی بدک نبود

دیگه تعریفی نداره منم که بخاطر اینکه ۱۸ سالمه دیگه نرفتم قاطی بچه ها 😐 طبق معمول گوشی دستمه همش سرم تو گوشی

ولی خواهرم گفت تو جسته ات کم تر از سنته برو بازی😂😂 یعنی برم سرسره بادی و از این چیزا

ولی بگمااا اصلا تو پارک عمومی نمیشه ، بزرگ شدم آقا خجالت میکشم😁😂😂

دیگه از این حرفا بگذریم ؛

میخواستم بگم یک تجدیدی اوردم😭😭

دعا کنید شهریور اینم پاس بشم😐

وای یعنی سال دیگه رو چطوری قبول بشم😦😦😓

سال دوازدهم 😥

اینم بگمتون که بخاطر نیمه دومی بودنم یک سال نرفتم مدرسه😁

اینو همه پرسیدن نمیدونم چرا وقتی یه سوالو میپرسن دلیلی پیدا نمیکنن فقط میخوان بپرسن چرا😒

من عاشق این بودم پلیس بشم حتی بخاطرش چادری میشم 

ولی میدونید قدم که کوتاهه به ۱۶۰ به بالا نمیخوره 

نمیتونم😶

یه خانم پلیسی امده بود مدرسه سال نهمم بود که امدن

کلی صحبت کردو حرف زدو

جالب اینکه تو فیلما ما پلیس های زن و نگاه میکنیم انقدرم جدی نیستن

ولی واقعیت خیلی جدین😐

یعنی ازدواجم میکنن باسه شوهراشونم همینقدر جدین

سواله بخدا  ¿¿¿

ولی دستشون درد نکنه بلاخره اوناهم تو کارشون سختی دارن

این حرفمو کسی میتونه درک کنه که تو حرفه خودش زحمت زیادی کشیده